روزانه چند ساعت یا دقیقه برای مطالعه آیه های زندگی از کتاب آسمانی دین اسلام وقت کنار میگذارید ؟ آیا میدانید خواندن ترجمه­ای که همراه فهم ظاهری قرآن است بسیار ارزشمند است، چرا که قرآن کتاب الهی است برای فهمیدن و استفاده و عمل نمودن .
"زندگی اسلامی" در این وبلاگ بار ها اهمیت تامل در آیات در کنار روخوانی کلام خدا را گوشزد کرده است . بدون تقکر در معارف ارائه شده در متون این معجزه پیامبر (ص) , بکار بردن الگوها , درس های عبرت و شیوه های زندگی قران کریم دشوار بنظر میرسد . اگر فکر میکنید با متن عربی قران کریم مشکل دارید در برنامه ریزی خود زمانی را برای این مهم در نظر بگیرید و توانایی خود را در خواندن افزایش دهید .تا زمانی که خواندن قرآن به زبان عربی برایتان دشوار است، می­توانید ترجمه فارسی آیات را بخوانید و به این طریق از معارف قرآن بهره­مند شوید. اما برای اینکه از ثواب تلاوت قرآن هم محروم نشوید، پیشنهاد می­کنیم سوره هایی از قرآن که معمول مسلمانان با آنها آشنایند، مانند حمد، توحید، کوثر، آیت الکرسی و... را بخوانید تا از این ثواب هم بهره مند شوید.

امروز فرصت بیشتری پیدا کردم تا علاوه بر مطالعه و تلاوت چند ایه کمی از هم لحن خوش قاریان مصری در قرائت قرآن کریم بهره مند بشم . حیف بود شما رو هم در این لذت سهیم ندونم .

تلاوتی که پس از قرائت خودم گوش بخشی از سوره های مبارک نحل و اسراء بود . با صدای شحات محمد انور .
سوره نحل آیه 125 تا128 - سوره الإسراء آیه 1 تا 17
شما هم دانلود کنید و از این تلاوت زیبا لذت ببرید . برای گوش دادن و زمزمه همزمان نیاز به نرم افزار real player دارید

Comments (0)