روزانه خیلی از افراد رو میبینم که با مشغول کردن خودشون به امور روزمره از یک اصل مهم در زندگی دور افتادند و اون "خلوت های دو نفری " ای است که باید با هم داشته باشند . بله , زن و شوهر نباید در برنامه ریزی روزانه خود برای همسر خود وقتی نگنجانند .

شما که از فردای خودتون خبر ندارید چرا این لحظات زیبای حاضر رو براحتی از دست میدید ؟ا گذشت زمان و با افزایش سن ،مسئولیت ها نیز افزوده می شود پس به امید فردا نباشید تا حرفی را که در دلتان مدتهاست احتکار کرده ایده ،بیان کنید ...


یکی از مهمترین مزایای خلوت های دو نفری زن وشوهر پی بردن به برخی دغدغه هایی است که معمولا در سایر لحظات فرصتی برای بیان آن در زمان مناسب نداشته اند . دیگر اینکه این خلوت ها بهترین ابزار برای بیان یک رابطه حقیقی و وجود عشق و علاقه و تکیه گاه در بین همسران است .


توصیه من به مردان اینست که تلاش كنید هیچ وقت كار و خستگى ناشى از كار را با خودتان به منزل نیاورید. وقتتان را تنگ و خودتان را خسته نشان ندهید. همسرتان را در انتهای لیست اولویت هایتان نگذارید . چون آنوقت ممکن است تحت تاثیر بی توجهی شما او به طور کامل شما را از لیستش پاک کند!


اگر فکر میکنید برای خانم ها پیشنهادی نخواهم داشت در اشتباهید : بد نیست بدانیم یک خانم مسلمان واقعی در مقابل شوهر خود با حالت افسرده و اخمو حاضر نمیشود .او را در موقع ورود به خانه با لبخند و شاد وخندان استقبال میکند . پس از آمدن شوهر خود به خانه كارهای خود را حتی الامكان كنار میگذارد ودر حضور او نشسته و با سخنان خوشایند و با محبت با او گرم میگیرد .

Comments (1)

On ۱۰:۴۶ , islamiclife گفت...

dd